Kaip teigia „Macaw Vokietija“ vykdantysis direktorius Ulis Woltersas, „Macaw“ jau anksčiau su „Comdirect“ surengė kelias kampanijas platformoje „TikTok“: „Tai yra puikus įvertinimas ir labai džiaugiamės, kad galėsime toliau dirbti ir sėkmingai plėtoti banko komunikaciją socialiniuose tinkluose.“
U. Woltersas pasakoja, kad „Comdirect“, naudodamas įvairius socialinius tinklus – „Instagram“, „Facebook“, „Twitter“ ir „YouTube“, – nori pasiekti skirtingas tikslines auditorijas.
„Labai didelė dalis banko klientų – finansų naujokai, todėl bus organizuojamos socialinių tinklų kampanijos, kurių tikslas – užmegzti dialogą su įvairiomis auditorijomis ir, žinoma, didinti prekių ženklo žinomumą. Norint tai pasiekti, sausą turinį kartais reikia pateikti kitaip – lengvai suprantamai ir svarbiausia patraukliai ir linksmai, kad būtų įdomu jaunajai auditorijai“, – sako U. Woltersas.
Bendrovė „Comdirect“ buvo įkurta 1994 metais kaip dukterinė „Commerzbank“ bendrovė, o 2020-aisiais galutinai prijungta prie „Commerzbank“. „Comdirect“ siūlo inovatyvius produktus ir paslaugas, kurias klientai gali pasiekti bet kur ir bet kada – tai telefoninė bankininkystė.
Kaip išmanus finansinis partneris, „Comdirect“ stengiasi padėti klientams daug paprasčiau valdyti kasdienes paslaugas – mokėjimo pavedimus ir kt. Ir, be abejo, tai daryti saugiai ir patikimai. Siekdama optimalių rezultatų, bendrovė daug dėmesio skiria klientų analizei ir nuolat plėtoja savo mobiliąją programėlę, turinčią tokias funkcijas kaip pinigų pervedimas balsu ir kt.
„Comdirect“ skelbtame konkurse kartu su „Macaw“ dalyvavo ne viena žinoma rinkodaros agentūra, bet labiausiai sužavėjo „Macaw“ patirtis, strateginės žinios ir kūrybiška komanda.
„Socialiniai tinklai yra papildoma komunikacijos priemonė, kuri su kiekvienais metais įgauna vis didesnę reikšmę“, – sako Felixas Lullemannas, bendrovės „Comdirect“ vyriausiasis socialinių tinklų komunikacijos strategas.
Komunikacija socialiniuose tinkluose bendrovei „Comdirect“ yra gyvybiškai svarbi, nes tai leidžia daug lengviau pasiekti potencialius klientus ir bendrauti su jau esamais klientais. 2020-aisiais nuomonės lyderių rinkodaros platforma „Storyclash“ „Comdirect“ banką įvertino kaip daugiausia interakcijų turėjusią organizaciją socialiniuose tinkluose Vokietijoje.
„Socialiniai tinklai leidžia suteikti daugiau informacijos apie įmonę ir mūsų veiklą tikslinėms auditorijoms, taip pat lengvai pasiekti Z kartą ir su ja bendrauti. Suprantame, kad komunikacija nėra vienpusis kelias – tai spontaniškas dialogas. Socialiniai tinklai puikiausiai tam tinka“, – sako F. Lullemannas.
Apie bendrovę „Macaw“
Internetinės komunikacijos ir rinkodaros agentūra „Macaw“ teikia įvairius skaitmeninės rinkodaros sprendimus verslui: kuria ir vykdo reklamos kampanijas, kuria turinį socialiniams tinklams ir dirba su nuomonės lyderiais. „Macaw“ klientams taip pat siūlo el. prekybos, duomenų analitikos, debesijos paslaugas.
Nyderlandų bendrovė rinkoje išsiskiria tuo, kad jos darbuotojai geba derinti informacinių technologijų ir internetinės rinkodaros sritis, o tai sukuria unikalų paslaugų derinį, kuris leidžia bendrovėms daug sparčiau žengti į skaitmeninį pasaulį.
„Macaw“ taip pat specializuojasi „Microsoft“ ir „Sitecore“ programinės įrangos technologinių sprendimų srityje. Būtent dėl to „Macaw“ klientai gali naudotis naujausiomis technologijomis. Šiuo metu bendrovėje su tokių įmonių, kaip „Heineken“, „Deutsche Telekom“, „Eneco“, „Henkel“ ir „L’Oréal“, projektais dirba daugiau kaip 450 specialistų Nyderlanduose, Vokietijoje ir Lietuvoje.