Ši programėlė padeda įmonėms daug lengviau prisitaikyti prie pakitusių darbo biuruose sąlygų – sekti ir fiksuoti darbuotojų srautus ir užtikrinti, kad biure besilankantys darbuotojai jaustųsi kaip įmanoma saugiau.
Bendrovėje „Royal BAM Group“ dirba daugiau kaip 20 tūkstančių darbuotojų, o metinė jos apyvarta viršija 7 milijardus eurų. Bendrovė veiklą vykdo ne tik Europoje, tarptautinius statybos projektus ji įgyvendina ir Afrikoje, Australijoje, Azijoje, Vidurinių Rytų šalyse bei Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Iššūkis – saugi darbo vieta biure
2020-aisiais pasaulį apėmusi COVID-19 pandemija palietė visus – tiek stambias, tiek mažas bendroves. Per labai trumpą laiką darbuotojai ir įmonės turėjo prisitaikyti prie visiškai kitokių darbo sąlygų – darbo iš namų ir visų veiklų organizavimo nuotoliniu būdu.
Daugeliui sektorių tai nesukėlė jokių didesnių problemų, tačiau „Royal BAM Group“ darbo specifika lemia, kad dalis darbuotojų turi dažnai lankytis biuruose, todėl įmonei teko nemenkas uždavinys – užtikrinti saugią aplinką savo biuruose visame pasaulyje.
Anot programėlės kūrėjų, vienas sudėtingiausių iššūkių – nevienodas reguliavimas skirtingose šalyse, nes kiekviena šalis iki šiol taiko savitus kovos su COVID-19 būdus, skirtingi ir jų reikalavimai darbuotojams ir darbdaviams.
„Royal BAM Group“ informacinių technologijų (IT) projektų vadovas Shawnʼas Maistry sako, kad „Macaw“ sukurtas produktas puikiai atitinka visus keltus reikalavimus: „Macaw“ pasiūlytas sprendimas ir funkcionalumas puikiai atitiko mūsų poreikius ir , svarbiausia, suteikė galimybę mūsų specialistams tobulinti jį. Tai mums buvo ypač svarbu, nes pandemija dar nesuvaldyta ir, nuolatos besikeičiant situacijai, ypač svarbu greitai reaguoti.“
Veikianti programėlė vos per tris dienas
Bendrovė „Macaw“ pirmąją programėlę „Desk Planner“ įdiegė „Royal BAM Group“ atstovybei Belgijoje. Be trikdžių veikiantis sprendimas buvo įdiegtas vos tris dienas. Po šio sėkmingo projekto programėlė buvo diegiama ir kitose šalyse.
„Nyderlanduose buvo įdiegtos trys skirtingos programėlės trims regionams, kuriuose viekia ši įmonė. Buvo reikalingos kelios versijos, nes skirtinguose regionuose kovojant su COVID-19 taikomos nevienodos taisyklės“, – sako bendrovės „Macaw“ atstovas Mantas Umbrasas.
„Macaw“ specialistas sako, kad nuo pat pradžių į visą procesą buvo įtraukti ir „Royal BAM Groupt“ atstovai: „Sukūrę pradinę programėlės veiklą į visus procesus įtraukėme ir BAM atstovus, kad jie perprastų sistemos ir programėlės veikimą ir galėtų lengviau diegti naujas versijas bei keisti nustatymus ir taisykles, atsižvelgdami į situaciją tam tikrame regione ar šalyje.“
Rezultatas – universali programėlė verslui
Anot „Royal BAM group“ atstovų, įmonės darbuotojai ypač palankiai vertina naująją programėlę – ja lengva naudotis ir biure besilankantys darbuotojai puikiai žino, kad darbe gali jaustis saugiai ir patogiai.
Programėlė leidžia „Royal BAM Group“ daug efektyviau planuoti ir kitus su darbuotojų komfortu susijusius dalykus: kontroliuoti automobilių srautus stovėjimo aikštelėje, taip pat optimaliai organizuoti darbuotojų maitinimą biuruose.
Anot tiek programėlės kūrėjų, tiek ir „Royal BAM Group“ atstovų, naudojant „Macaw Desk Planner“ galima realiuoju laiku matyti, kiek darbuotojų tuo metu yra biure, taip pat ir visą informaciją, kurie darbuotojai kurią dieną buvo biure. Ši informacija yra labai svarbi nustačius COVID-19 atvejį biure ir siekiant nustatyti galimus susirgusiojo kontaktus su kolegomis.
„Macaw“ specialistas sako, kad kaip programėlės pagrindas buvo naudojamas paketas „Microsoft Power Apps“: „Tai dar vienas pavyzdys, kaip su technologija „Power Apps“ galima greitai prisitaikyti prie rinkos poreikių ir per labai trumpą laiką sukurti produktus, kurių kūrimas prieš kelerius metus būtų trukęs daug ilgiau.“