„Schoeller Allibert“ – tarptautinė įmonė, kuri specializuojasi daugkartinio naudojimo pakavimo produktų gamyboje. Bendrovė siūlo platų produktų asortimentą tiek sandėliavimo, tiek mažmeninės prekybos įmonėms. Tarp žinomiausių „Schoeller Allibert“ klientų yra „BMW“, „GlaxoSmithKline“, „Unilever“ ir „iGPS“. Tarptautinėje įmonėje dirba kiek daugiau nei 2000 specialistų iš trylikos šalių. Daugiausia jų Europoje, Australijoje, JAV ir Honkonge.
Iššūkis – efektyvesnis bendradarbiavimas
Bendrovė „Schoeller Allibert“ veiklą vykdo jau daugiau kaip šešiasdešimt metų. Paskutiniu metu bendrovė įsigijo daug mažesnių įmonių, o tai ypač didelis iššūkis IT komandai, nes skirtingos įmonės naudoja nevienodas sistemas. Dėl to visas bendravimas ir komunikacija įmonėje dažniausiai apsiriboja tik el. paštu, o tai kelia daug nepatogumų vartotojams, kadangi siunčiant didelius dokumentus pašto dėžutės greitai perpildomos ir svarbi informacija nepasiekia adresatų.
Dėl šios priežasties „Schoeller Allibert“ siekė modernizuoti savo sistemas, o pirmenybę teikė debesijos sprendimams. Anot bendrovės atstovų, toks pasirinkimas padėjo ne tik užtikrinti geresnę darbo kokybę, bet ir smarkiai pagerino darbuotojų bendradarbiavimą tarpusavyje.
Prieš pasirinkdama tinkamiausią sprendimą, „Schoeller Allibert“ darbuotojų paprašė išbandyti tiek „G Suite“, tiek „Microsoft 365” sprendimus. Galiausiai buvo pasirinktas „Microsoft“ technologinis sprendimas.
Pasirinkusi technologiją, „Schoeller Allibert“ pradėjo ieškoti techninio partnerio, kuris ne tik įdiegtų sistemą, bet ir užtikrintų jos ilgalaikę priežiūrą. Optimalų sprendimą pasiūlė bendrovė „Macaw“.
„Macaw“ komandos tikslas buvo ne tik sėkmingai įdiegti sistemą, bet ir dirbti su „Schoeller Allibert“ specialistais pristatant jiems „Microsoft 365“ galimybes ir keičiant jų požiūrį į kasdienį darbą ir komunikavimą tarpusavyje.
Sistemos diegimas ir pritaikymas
Diegti naująją sistemą „Microsoft 365“ „Macaw“ pradėjo 2019-ųjų metų spalio mėnesį. Vieno svarbiausių tikslų – darbuotojų produktyvumo didinimo – buvo siekiama diegiant ir pritaikant platformas „Microsoft Office“, „Microsoft Exchange“ ir „OneDrive“ bendrovės poreikiams.
Ypač svarbu buvo ir skatinti naują darbuotojų darbo kultūrą. Siekdama šio tikslo, „Schoeller Allibert“ kartu su „Macaw“ organizavo daug mokomųjų seminarų ir mokymų darbuotojams, kad jie daug greičiau ir lengviau perprastų „OneDrive“, „Microsoft Teams“ ir kitų platformų naudas.
Rezultatas – išaugęs produktyvumas
Pagrindinis tikslas, kuris buvo pasiektas diegiant „Microsoft“ sprendimus, – išaugęs darbuotojų produktyvumas. Nuo 2020-ųjų lapkričio mėnesio net 1000 įmonės „Schoeller Allibert“ darbuotojų sėkmingai naudojasi naujais technologiniais sprendimais kasdieniame savo darbe.
Vien platforma „Microsoft Teams“ kiekvieną dieną naudojasi daugiau kaip 800 darbuotojų, kurie per dieną organizuoja apie 300 virtualių susirinkimų su savo kolegomis. Šios platformos galimybės COVID-19 pandemijos laikotarpiu leidžia daug efektyviau ir greičiau bendrauti ir dirbti komandose. Bendrovės atstovai taip pat pastebi, kad labai sumažėjo el. paštu siunčiamų dokumentų skaičius – tai susiję su tuo, kad darbuotojai pradėjo sėkmingai naudoti platformas „Microsoft Teams“ ir „OneDrive“.
Už „Microsoft 365” diegimą atsakingas bendrovės „Schoeller Allibert“ atstovas Ronaldas Scheffersas teigia, kad „Macaw“ sugebėjo tinkamai identifikuoti problemas ir pasiūlyti geriausius technologinius jų sprendimus.
„Macaw“ mums padėjo suprasti savo problemas ir pasiūlė optimalius sprendimus, kurie šiandien padeda mums ne tik optimizuoti kasdienį darbą, bet kartu ir padėjo darbuotojams suprasti pokyčių naudą“, – sako R. Scheffersas.